Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2013

The dreamer.

Hejka!
Dawno mnie tu nie było. Chciałabym wam pisać posty systematycznie, ale po prostu brakuje mi na to czasu. Ciągle frustrują nas egzaminami i jeszcze do tego cała ta nauka. Wiem, że to jest potrzebne, ale bez przesady. Nie chodzi przecież o to, żeby się zamęczyć. Po drugie meblowałam, malowałam, składałam meble i rozplanowywałam mój nowy pokój. Prawdę mówiąc przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Nie chwaląc się, jest naprawdę cudowny *.* Teraz o wiele bardziej lubię w nim przebywać.

Po pierwsze, wróciłam do malowania i to jest jak na razie mój pierwszy rysunek po BARDZO DŁUGIEJ przerwie. Jako tako jestem zadowolona z niego, bo nie wyszedł najgorzej i nie zajął mi bardzo dużo czasu, jak się tego spodziewałam. W rzeczywistości i tak wygląda ładniej. Na początku nie wiedziałam, co namalować, ale zdjęcie mojej kuzynki dodało mi weny. Oto on:


Po drugie, zastało 2 tygodnie do egzaminów. Chyba każdy już się stresuje. Boję się, że się nie dostanę do wymarzonej szkoły, bo jest ona naprawdę dobra i trudno się tam dostać. Szybko ten czas zleciał. Dopiero zaczynało się 3 gimnazjum a za 3 miesiące już ją kończymy. Będę tęsknić za tymi ludźmi, przerwami, wycieczkami, odpałami na lekcjach, ale podobno zamiany są dobre. Jednak chyba każdy ma lęk, jak idzie do nowej szkoły. Wszystko trzeba zacząć od nowa. Tak jakby było się w pierwszej klasie podstawówki. Mam nadzieję, że dobrze się będę czuła w nowej szkole! :)


Po trzecie, zbliża się komers. Czas pomyśleć o jakiejś sukience i butach. Nie lubię robić niczego na ostatnią chwilę. Trochę już nad tym myślałam i stwierdziłam, że chciałabym sukienkę krótką w pastelowych kolorach. Na przykład morelowy, pudrowy róż, cielisty kolor, ale nie pogardzę też turkusem, czy MIĘTĄ <3.  Nie chce jakiejś wymyślnej sukienki, ale chcę żeby była wyjątkowa. Już tak mam, że jak coś kupuję, to musi to być oryginalne. Nie lubię, jak ktoś ma taką samą rzecz -.-. A wy jaki kolor sukienki preferujecie? 





Po czwarte, nabyłam do mojej szafy 2 pary nowych butów, 2 dwoje spodni i koszulę jeansową. Wszystkimi rzeczami ( a także pokojem! ) pochwalę się w następnym poście. Fajnie było znowu tutaj coś napisać muszę robić to częściej xddd. 



Pozdrawiam i do zobaczenia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz