Obserwatorzy

niedziela, 14 kwietnia 2013

Człowiek czasami musi upaść, aby dojrzeć.

Hej ;) 
Taka ładna pogoda dzisiaj więc postanowiłam coś napisać. Mam straszny mętlik w głowie. Kiedy byłam w związku, nie miałam takich problemów, jak mam teraz. Już zapomniałam, jak nie lubię swojego życia..
Ale po kolei.
Z piątku na sobotę byłam na weekendowych warsztatach teatralnych. Było jak zawsze: próba, próba, próba, jedzenie, film, spać, próba, próba. Jednakże w czasie filmu coś mnie bardzo zaskoczyło, a mianowicie mój przyjaciel. Nie mówiłam tego jeszcze nikomu....i może lepiej będzie jak nikt nie będzie wiedział ;p.  Kiedyś pokaże wam zdjęcia i filmy (!) z tych nocek, bo niektóre są naprawdę fenomenalne. Myślałam, że po tej nocy już mnie nic nie zdziwi, ale jednak ! Mój kolega wyznał mi, że mu się podobam. Nie wiem co mam o tym myśleć. Nie wiem, czy chce się wiązać. Albo się boję..Wierzę w to, że kiedy przyjdzie czas, podejmę właściwą decyzję.

Ach, brakowało mi wiosny. 

Córka mojej siostry, a moja przyszła chrześnica w dalszym ciągu nie chce wyjść na ten świat. Chyba wie, co ją czeka jak tylko wyjdzie xdd.

Zdecydowałam, że zaraz po egzaminach gimnazjalnych zetnę włosy. Trochę już mnie denerwują. A wy jak myślicie zostawić długie, czy ściąć ? ; )


Na dzisiaj to tyle, ja lecę na boisko. 
Pozdrawiam <3

Zachęcam do pytań ;D http://ask.fm/zielona1122

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz