Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

Woda mi się pali!

Hej,
Jak wam mijają ferie? Ja niedawno wróciłam z Jarnołtówka, tak jak pisałam w poprzednim poście. Nie byłoby tak źle, gdyby nie nauczyciele, którzy w ostatnią noc zaczęli się spinać o tak naprawdę głupotę. Coś przeczuwam, że nie będziemy mieli w szkole lekko teraz. Oczywiście wszystko poszło na nas, że my kłamiemy i że ich wielce uraziliśmy. Ale poza tą sytuacją to było nawet spoko. ;) Było parę śmiesznych momentów.
Coś w tym roku nudzę się na tych feriach, mimo tego, że prawie codziennie wychodzę wieczorami. Cieszę się, że odświeżyłam stare znajomości. Brakował mi niektórych osób w moim życiu i wreszcie moje życie stało się stabilne. W pewnym momencie odwrócił się cały bieg mojego życia na pozytywny. To było troche zwariowane i dziwne, bo tydzień przed byłam załamana z tego samego powodu. Ale to jest trochę bardziej skomplikowane. Może kiedyś się z wami tym podzielę ;p.
Przygotowuję się do przeprowadzki. Znaczy to tylko z pokoju do pokoju, ale przeprowadzki. Wreszcie będę miała większy pokój i z tego co ustalałam z moją mamą to zapowiada się fantastycznie.Na razie jestem na etapie wybierania łóżka i kupna tapety oraz farby( co uczynię dzisiaj). Meble mam praktycznie nowe, więc jest tylko kwestia dokupienia paru. Ale tak jak piszę, zapowiada się fantastycznie. ;p

Na dzisiaj to tyle. Na następny post przygotowałam coś specjalnego, co jest na razie niespodzianką;*



2 komentarze:

  1. Kocham to całe wybieranie kolorów ścian i mebli, rodzice dają wtedy wolna rękę ;)
    Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie chciałabym być taka ładna jak ty ;)
    ----------
    nie-rezygnuj.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń