Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

Jest weekend, dajcie pospać !

Cześć.
Jutro już po egzaminach. Prawdę mówiąc, to jestem z siebie strasznie dumna, iż poszły mi naprawdę dobrze ! Nie spodziewałam się takich łatwych, a jednak ! Najbardziej obawiam się angielskiego, ale nadrobiłam sobie innymi. Coraz bardziej wierzę w to, że dostanę się do wymarzonego liceum. A wam jak poszły egzaminy?
Tak szybko wszystko zleciało. Wydawałoby się, że dopiero byłam w pierwszej klasie gimnazjum, a tu już końcówka trzeciej. Z jednej strony będę tęskniła za niektórymi, ale wiem, że z nimi będę utrzymywała kontakty. Jednakże za niektórymi tęsknić nie będę, a nawet się cieszę, że już ich nie zobaczę. Chyba każdy kogoś nie lubi, a ja nie dbam, żeby ktos mnie lubił na siłę.
Pamiętacie, jak pisałam, że muszę znowu zacząć biegać? Coś mi to nie wychodzi -.-. Ale postanowiłam, że zacznę od przyszłego tygodnia, gdyż jestem przemęczona egzaminami. To jest dobry pomysł. A i przestanę tyle jeść !







W następnym poście będzie recenzja jakiejś książki, jeszcze nie wiem jakiej, bo w ostatnim czasie strasznie dużo czytałam, ale wybiorę coś ciekawego ! ;)
To na tyle. Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz