Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

"I wiedz, że to łamie mi serce, ale kurwa nie chce widzieć ciebie więcej, nigdy więcej."

Hej,
nie mam nawet pomysłu na dzisiejszy post. Wiem, że miałam wam pokazać mój pokój, ale własnie wymieniają mi szafki i nie wygląda to zbyt efektownie. Wszystko jest do dupy. Życie. Mój humor. Nawet pogoda. Nie lubię takich dni, kiedy nie wiem co mam ze sobą zrobić  bo złość i smutek rozpierdalają mnie do środka. Do dupy. Chciałabym zasnąć i nie przejmować się niczym.
Za dwa dni egzaminy. Coraz bardziej się stresuje, ponieważ boję się, że nie pójdą mi dobrze. To jest uczucie, jakbym nie wierzyła w swoje możliwości, ale tak chyba jest. Trochę pokory trzeba mieć. Nie jestem wszechwiedząca, ale mam cichą nadzieję, że zdam egzaminy bardzo dobrze i pójdę do wymarzonej szkoły! :)
Idę dzisiaj biegać. Miałam dwudniową przerwę, ale to jest moja ucieczka od rzeczywistości. Uprawianie sportu naprawdę jest przyjemne. Nieważne, czy to jeżdżenie na rowerze, rolkach, czy bieganie. Po prostu jakiś sport. Ja biegam, gdyż wtedy o niczym nie myślę. Zakładam słuchawki na uszy, leci moja ulubiona muzyka, a ja biegnę przed siebie nie zastanawiając się gdzie i po co. Po prostu 'odlatuje' od życia codziennego, problemów, szkoły i mam czas tylko dla siebie, a ponadto sport poprawia samopoczucie. Także zachęcam was do aktywnego spędzania czasu!

A teraz coś na rozluźnienie ;) 



Na razie to tyle, pa ; *

3 komentarze:

  1. Też od pewnego czasu zaczęłam regularnie biegać, przez to moja kondycja dużo się poprawiła, ale i poprawia mi się dzięki temu humor :)
    Zapraszam vioola-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś biegać,lenistwo się odezwało i nie biegam.

    OdpowiedzUsuń