Obserwatorzy

piątek, 17 maja 2013

"Lubię Cię. Bardzo. A jeszcze bardziej się cieszę, że mogę Cię lubić"

Hej,
wreszcie naszła mnie ochota żeby coś napisać :P. Wiem, wiem, długo nie pisałam, ale to ze względu na to, że  nie miałam za bardzo czasu, gdyż trzeba nadgonić z ocenami. Właśnie wróciłam ze szkoły. Dopiero. -.-

     Bycie redaktorem naczelnym gazetki szkolnej ma swoje wady i zalety, ale w ostatni rok nie warto narzekać. Prawdę mówiąc, to lubię tą robotę, bo mogę mieć kontakt ze swoją pasją, która mi towarzyszy od dzieciństwa - dziennikarstwem. Jak byłam mała, to chciałam bardzo zostać dziennikarką- podróżować po świecie oraz poznawać nowych ludzi.  Wiem, że mimo, że mam zamiar się kształcić w kierunku przedmiotów ścisłych, to dziennikarstwo będzie za mną chodzić do końca.

      Wczoraj nie miałam lekcji, ponieważ grupka uczniów z mojej szkoły (w tym ja :D) jechała do Wyższej Szkoły Bankowej w Opolu na konferencję warsztatową projektów e-twinning. Dzięki trudowi i zmaganiom, które włożyliśmy w tamtym roku szkolnym w nasz projekt " The Rainbow Village" zdobyliśmy krajową i europejską odznakę jakości, a także nasz projekt został wytypowany jako "najlepszy z najlepszych". Nigdy nie spodziewaliśmy się takich sukcesów i byliśmy mile zaskoczeni naszymi wynikami. Wczoraj na konferencji bardzo dużo osób nas chwaliło. Głównym naszym celem przybycia tam było zaprezentowanie naszego projektu przed władzami kuratorium, województwa, gminy i starostwa, a także przed nauczycielami ze szkół i przedszkoli. Moim zdaniem, wyszło bardzo dobrze.

Doszły do mnie wiadomości, że domagacie się zobaczyć mój pokój. Nie jest on tak kolorowy, jak poprzedni, bo odebrali mi prawo do wyzywania się na ścianach -.-







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz