Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Są w życiu sytuacje w których musisz sobie powiedzieć "DAM RADĘ" i iść dalej.

Hej,
Na początek chciałabym wytłumaczyć, to że nie dodaję zbyt często nowych postów, a później o liście Liebster Blog Award ;). 
Jak pewnie wiecie kończy się, albo w niektórych szkołach już sie skończył pierwszy semestr nauki. To jest właśnie jeden z powodów przez których nie byłam w stanie dodawać nic nowego (obiecuję to zmienić ;D). A drugi był taki, że w przeciągu 3 tygodni dużo się wydarzyło w moim życiu. Zerwałam z chłopakiem, co było dla mnie najtrudniejszym przeżycie. A później było tylko gorzej. Pojawili się nowi i zaczęli naciskać, żebym podjęła jakąś słuszną decyzję. Nie byłam w stanie myśleć o nowych związkach i dalej nie chce o nich myśleć. Chce mieć na razie spokój, chwilę luzu i wytchnienia. Czasem trzeba odpocząć od tej miłości. Zgadzacie się ze mną  Jednakże, coś się wydarzyło. Coś czego nigdy bym nie przewidywała. Historia się znowu powtórzyła sprzed roku. Znowu bałam się, ze popełniam błąd, że zranię kolejnego człowieka, a jednak tego samego, co kiedyś. Jednak, to on mnie zranił. To była ciężka noc. Dla mnie, dla Niego. Pełna łez, goryczy, złości, smutku i bólu. Myślałam, że to koniec, jednak już teraz mogę powiedzieć, że nie należy skreślać wszystkiego na starcie. Wszystko się wyjaśniło, a ja przeczuwam, że będę szczęśliwa ;D


To teraz krótko o liście Liebster Blog Award! ;D
Jest to dla mnie zaszczyt, że zostałam nominowana, gdyż widzę, że skutki mojej pracy, są pozytywne. ;D Jest to nominacja, przez blog ( w moim wypadku przez 3 blogi), mający na celu wypromowanie nowych blogów. Każdy kto otrzyma nominacje, musi odpowiedzieć na 11 pytań i wyróżnić także 11 blogów. ;D 
To zacznijmy. Najpierw zostałam wyróżniona prze blog www.filmy-web.blogspot.com.

Pytanie na które odpowiedziałam:
1. Jakie jest twoje imię lub pseudonim?
 Agata.
2. Dlaczego zdecydowałaś/eś się prowadzić bloga?
Uwielbiam dzielić się z ludźmi moimi przeżyciami.
3. Twój ulubiony kolor?
Fioletowy.
4. Twój ulubiony film?
Lubię dużo filmów, zazwyczaj Polskie produkcje, mimo że wszyscy tak na nie narzekają.
5. Ile masz lat?
Mam 16 lat.
6. Jakiem lubisz sporty?
Siatkówka, piłka nożna, jednak głównie lekkoatletyka.
7. Czy posiadasz jeszcze jakiegoś bloga?
Kiedyś posiadałam, ale jak na razie oprócz tego, to nie.
8. Twoje największe marzenie?
Być szczęśliwą. 
9. Twoja ulubiona książka?
To jest jak z filmami, albo może nawet gorzej. Czytam bardzo dużo książek, ale jak bym miała wybierać z ostatnich, to chyba Danielle Steel "Powrót do domu'.
10. Kolor twoich oczu?
Niebieskie. 
11. Masz rodzeństwo?
Tak,mam. Na szczęście dwie starsze siostry.

1.Twoje zainteresowania?
2.Masz rodzeństwo?
3.Jesteś szczęśliwa/y?
4.Masz jakiegoś zwierzaka?
5.Tęsknisz za kimś lub czymś?
6.Zawiódł cię ktoś kiedyś?
7.Ulubiona potrawa?
8.Ulubiony kolor?
9.Znak zodiaku?
10.Kolor włosów?
11.Twoje przezwisko?

Na ten post, to tyle. Reszta znajdzie się w następnym. Może jeszcze dzisiaj ;D Macie tutaj pare zdjęć ;D

Przy okazji, chciałam was zachęcić do zadawania mi pytań na http://ask.fm/zielona1122 ;D

Do zobaczenia ; *





3 komentarze:

  1. Śliczna jestes :) Kocham fioletowy kolor :) Obserwuję i zapraszam do rewanżu u mnie na ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :)
    fajny blog
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń