Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

" Nienawidzę, gdy ktoś wierzy w opinię innych na mój temat, nic o mnie nie wiedząc."

Cześć,
Macie czasem takie dni, kiedy nic wam się nie chce, nawet żyć? Bo ja mam dzisiaj właśnie taki dzień. Nie dość, że jestem wkurzona, to do tego, wszystko wydaje mi sie takie szare. Mimo, że świeci słońce.
Wiem, że dzisiaj sylwester i powinnam się cieszyć. Bądź, co bądź zaczynamy za pare godzin nowy rok. Stary odejdzie w niepamięć, a liczyć się będzie tylko Nowy. Jednak wydaje mi się, że ja przez pare jeszcze dni, będę żyła starym rokiem. Z mojej perspektywy nie był on taki zły. Oczywiście miałam upadki, chwile zawahań i złości, ale nie był zły.
Wracając do dzisiejszego dnia, to na nic nie mam ochoty. Miałam wrócić do rysowania przez ten okres świąteczny, a wyszło na to, ze nie mam weny. Oto jestem także na siebie zła.
To by było na tyle. Na razie. Na pewno dodam coś jeszcze dzisiaj ;*
Łapcie tutaj pare moich zdjęć.







1 komentarz:

  1. Też tak czasem mam, że nic mi się nie chce, ale nie martw się to minie, trzeba się cieszyć szczególnie, że dzisiaj Sylwester ;)
    http://www.tested-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń