Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

"Jest taki dzień, bardzo ciepły, choć grudniowy Dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszelkie spory.."

Hej,
Jak to mówią:'święta,święta i po świętach..'. Jakoś nie czułam tej magicznej atmosfery świąt.Prawdę mówiąc to dla mnie są dwie strony Bożego Narodzenia : dobra i zła. Dobra jest taka, że w czasie świąt atmosfera w domu jest czysto rodzinna. To właśnie w te grudniowe dni dzieląc się opłatkiem mówimy sobie wiele pięknych słów i życzymy wszystkiego, co najlepsze, ale z drugiej strony- tej złej, niekiedy robi się sztuczna atmosfera z powodu składania życzeń ludziom za którymi nawet nie przepadamy. Oczywiście, jak Święta Bożego Narodzenia, to i PREZENTY!  Bądźmy szczerzy, prezenty są super, ale nie to się liczy w te święta. Jak sama nazwa wskazuje w czasie tych świąt czekamy na Boże Narodzenia, czyli na przyjście Pana Jezusa na świat.
Ale to tak na wstępie;). Teraz pochwalcie się, co dostaliście pod choinkę ;D. Ja też wam pokaże, ale muszę znaleźć czas na zrobienie zdjęć. Obiecuję, że następny post będzie temu poświęcony. Na teraz to wszystko. A na nadchodzący Nowy Rok,życzę wam, żeby wszystkie marzenia i pragnienia się spełniły.;*





 

3 komentarze:

  1. Ja też w te święta nie czułam tej atmosfery, może dlatego, że nie było śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że niedawno zaczęłaś prowadzić bloga... ale dobrze ci idzie... zapraszam do mnie
    nie-znajoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, bardzo mi się podoba na prawdę! :)

    OdpowiedzUsuń