Obserwatorzy

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Hello Summer!

Hej.
WOW, serio dawno mnie tu nie było. Przepraszam za wszelkie nieobecności na moim blogu, ale to z powodu szkoły. Zauważyłam, że zawsze pierwsze klasy są strasznie trudne. Według mnie, ten rok (a jestem w 1 liceum) był strasznie zakręcony. To prawda, że minął bardzo szybko, ale nie mogłam się odnaleźć w tym szalonym toku nauki. Nowe twarze, nowi nauczycie, nowy poziom, nowe nauczanie. To wszystko doprowadziło do tego, że tak trudno przebrnąć przez pierwszą klasę. Najpierw trzeba się odnaleźć w tym chaosie jaki panuje, a wtedy warto mieć osoby przy sobie, które nam w tym pomogą. Mogą to być rodzice, klasa, przyjaciele, znajomi...każdy, z kim możemy porozmawiać o nowej sytuacji, nowej szkole. Ja miałam takie wsparcie, dlatego ten rok szkolny minął mi szybko, lecz zadowalająco. Najgorsze są momenty, kiedy mamy mało czasu, a dużo nauki. Wtedy zarywamy noce, budzimy się wcześniej-robimy wszystko, żeby nasze oceny były takie na jakie nas stać. Ja z reguły jestem osoba, która uważa, że jest dobra, ale może być jeszcze lepsza. Rzadko jestem zadowolona, bo wiem, że stać mnie na więcej. Zawsze staram się dać z siebie więcej niż 100%. Podsumowując ten rok szkolny: jestem z siebie dumna! Wypadłam lepiej, niż myślałam. Jak na pierwszą klasę liceum to jest BARDZO DOBRZE. Mam nową, wspaniałą klasę, nowych przyjaciół, nowe wspomnienia i czekam na jeszcze więcej. Teraz czeka nas wszystkich 2 miesiące odpoczynku..błogiego odpoczynku. Ja juz pierwszą wycieczkę mam za sobą :). Bawcie się dobrze na tych wakacjach, bawcie się na całego! :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz