Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

Obiecaj, że kiedyś się jeszcze odezwiesz.

Hej, cześć i czołem! 
po prawie 2-miesięcznej nieobecności na blogu, niniejszym go aktywuje, tylko na nowych zasadach, a właściwie jednej. Posty będę dodawać tylko w nieregularnych odstępach :)
To może na początek trochę informacji, co się u mnie zmieniło. Nauki mam dużo z powodu rozpoczętego nowego roku szkolnego i to w nowej szkole. Od tego roku chodzę do pierwszej klasy liceum nr.1 w Opolu, na profil matematyczno-fizyczny. Wiem, że to strasznie brzmi, ale to tylko pozory. Naprawdę jest super. Obawiałam się na początku tego, jak się zaklimatyzuje w nowej szkole, ale dzięki wsparciu moich bliskich i przyjaciół udało mi się to bez trudu. Nowa klasa okazała się fenomenalna. Oczywiście, na początku zawsze jest super, a dopiero później dochodzą sprzeczki. Jednakże coś czuję, że się zżyjemy ze sobą.
W następnym poście opowiem wam trochę więcej, bo nie chcę pisać "wypracowania", bo się zanudzicie na śmierć. :) Mam nadzieję, że was tym razem nie zawiodę.

Wspomnę tylko, że na wakacjach byłam w dwóch miejscach: w Barcelonie i w Chorwacji. Niestety z Barcelony zdjęcia są jeszcze na aparacie, więc na razie łapcie Chorwacje ;3
Dodatkowo w zakładce "rysunki" możecie oglądać moje amatorskie rysunki :)






3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! :) bardzo spodobał mi się twój blog, zostanę na dłużej. Zazdroszczę pobytu w Chorwacji *-*

    http://baska-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh, od dawna marzy mi się Barcelona... czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki ;D
    http://najlepszeopowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń