Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

"Cza­sami ka­wałki układan­ki pa­sują do siebie tyl­ko przez pe­wien czas. "

Hej wszystkim,
Mam na imię Agata, mam 16 lat i mieszkam koło Opola. Uwielbiam aktorstwo, rysownie, szkicowanie, malowanie i ogólnie sztukę. Lubie także czytać książki ( wiem, to może nienormalne, ale tak jest ). Moim ulubionym kolorem jest fioletowy. Nie mam określonego gatunku muzyki, ponieważ uważam, że ten kto ją naprawdę uwielbia nie powinien się ograniczać tylko do jednego gatunku. Mam uparty charakter i za wszelką cenę dążę do wyznaczonego celu. Mam nadzieję, że spodoba się wam mój blog i proszę o opinię na jego temat . Jeżeli jest w nim coś do poprawy, to śmiało piszcie; jestem otwarta na wszelką krytykę. ;D
Na dzisiaj to tyle. Na koniec macie trochę moich zdjęć do zapoznania sie. Dobranoc ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz